Berita baik kepada komuniti Besout 1..!!

Pusat Jalur Lebar Komuniti (PJK) Felda Gunung Besout 1, akan mengadakan satu Program Expert Workshop iaitu Bengkel Gubahan Hantaran bersama seorang perundingkan perkahwinan, Puan Shajaratul Ismail.

Bengkel yang akan memakan masa selama setengah hari ini akan diadakan secara percuma kepada komuniti Felda Gunung Besout 1 dan penyertaannya terbuka kepada semua Penerokawati daripada Felda Gunung Besout 1 sahaja. 

Penyertaan untuk bengkel ini adalah terhad dan untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi Pengurus/Penolong Pengurus PJK Felda Gunung Besout 1 atau datang terus ke PJK untuk mendapat maklumat lanjut seterusnya mendaftarkan diri anda di sana.
  
Di samping itu, para peserta juga secara tidak langsung akan didedahkan tentang penggunaan ICT (internet), di mana setiap nota rujukan, tip & petua, maklumat terkini serta sebarang pertanyaan selepas bengkel boleh dilakukan hanya melalui blog khas ini. 

Blog ini juga akan berfungsi sebagai sumber maklumat kepada peserta bengkel untuk melayari pautan-pautan lain yang berkaitan.